חמש עצות לרכישת תוספי תזונה

24 Apr 2021 by DarrellsRivers

תוספי תזונה הם למעשה בכל – תוכלו לאתר את כולם בחנות הנוחות, בהקמת התרופות, בחנות הנוחות ובחנויות החבילות הגדולות. וגם יש למעשה טונות כאלה. כדורי מולטי ויטמין, חומרים מזינים יחודיים, סיבים, מינרלים, חומצות שומן, נוגדי חמצון, תמציות, עזרים יעילים לירידה במשקל – אפילו משקאות חשמל ואבקות חלבון בריאות מזוהים כתוספי תזונה.

איך יודעים אילו משיגים?

זה למעשה לא קל. תוספי מזון מנוהלים למעשה לגורם כלשהו על ידי מינהל הארוחות והתרופות האמריקני. על יצרני התוספים לספק פריטים ללא סיכון. ה- FDA מתערב בעיקר לאחר שזוהה חשש.

5 המצביעים המובילים להחלטה על תוספי תזונה.

דע מדוע (או אפילו אם) דרשת אותם

תוספי תזונה הם למעשה האידיאליים ביותר כדי להבטיח שתקבל צריכה מספקת של חומרים מזינים ספציפיים – כמה ויטמינים שיעשו את העבודה היטב. ישנן הזדמנויות כאשר משתמשים בתוספים מסוימים בכדי לסייע בטיפול בבעיות בריאות ובריאות מסוימות, כמו נטילת סידן וגם ויטמין D לעצמות שבירות או אפילו ברזל לאנמיה. במקרה שתיהנו מכך, חברת הטיפול הרפואי שלכם מחזיקה כנראה כבר כמה אתה צריך לקחת, כמו גם המלצות בנושא שמות מותג ספציפיים.

אתה צריך לדבר עם ספק שירותי הבריאות שלך אם אתה חושב שיש לך סיבות בריאותיות לקחת תוספי מזון מסוימים. לא לזהות לבד.

ולבסוף, אם היעד שלך ללקיחת תוספי תזונה הוא מניעת מחלות, בשלב זה ייתכן שתרצה לבחון מחדש את התכנון שלך – מחקרים במחקר אינם בדרך כלל מאתרים תוספי תזונה כדי שיהיו מעשיים בדרך זו. יתכן שהם גם לא פוגעים, אך עם זאת, לארוחות שאתם אוכלים (או לא צורכים) יש השפעה רבה יותר על הסכנות הבריאותיות שלכם. צפה במקור למידע נוסף על Outdoorfitnessisrael עכשיו .

סקור את קריאת התווית שלך באמצעות ערכות מיומנות

תוויות מפותחות כדי לתפוס את עיניך כך שתקבל את המוצר. ולמרות שיצרני התוספים צריכים לעקוב אחר כללי הפרטים הנוגעים לתביעות בריאות ובריאות, אתה עלול למצוא את עצמך בודק מוצר שמזכיר שהוא עשוי לעשות יותר ממה שהוא יכול.

אל תחשוב את זה – כשזה נוגע לתביעות תוסף תזונה וביטוח בריאות, אם זה נראה טוב מכדי להיות נכון, סביר להניח שזה כן. במקרה הגדול תבזבז את המזומנים שלך, ובמקרה הרע תסיים משהו מזיק.

מופיעים מעבר לתביעות הביטוח בקצה הקדמי של התג, כמו גם לבדוק את גרף מציאות התוספים ואת החומרים הפעילים – שבהחלט יציעו לך הצעה למה יש בחריף וגם את כמות הנטילה. בנוסף תוכלו למצוא את הכותרת וליצור קשר עם הספק.

הישאר נקי ממינונים אולטרה וגם אלמנטים נוספים

אפשר להזכיר שאתה רוצה לקנות בקבוק ויטמין C. סביר להניח שאתה הולך לחנות, כמו גם אתה מתבונן במיכל אחד של ויטמין C; בקבוק נוסף של ויטמין C עם צמחי מרפא תומכים בחיסון; ובקבוק ויטמין C עם זה, זה, וגם גורם אחר. האם למעשה הגורמים הנוספים מועילים?

חומרים מיותרים אלה עשויים להיראות כהצעה נהדרת, אך עם זאת, ככל שהרכיבים הנוספים, האפשרות לקבל השפעות שליליות לא רצויות גבוהה יותר. התחל יחד עם הוויטמין או המינרל שאתה רוצה לקחת. אל תקנה יותר ממה שאתה דורש.

בעת רכישה מקוונת, עיין באתר

חיפוש באינטרנט תוסף תזונה יופיע בכל מיני אתרי אינטרנט, מאתרים רשמיים של חברות תוספים ועד אתרי זול במחירים נמוכים, וכלה באתרים שמוכרים מוצרים שחוברים או הרבה יותר גרוע. אל תיכנע למוצרים המבטיחים תרופות למחלות, ניהול משקל קשה או אפילו כושר מיני מדהים.

בחר בשם מותג מוכר

אתה יודע שיש כמה שמות מותגים של ויטמינים שצפית בפועל במשך שנים רבות – הם קיימים הרבה מאוד זמן, אז הם עשויים להשתמש במוצר נחמד. אם אתה קונה בחנות תרופות או בחנות טבע טבעית, עליך להיות ביכולת לדבר עם אדם לקבלת הצעות. אבל אם אתה הולך לסופרמרקט או אפילו לחנות הקופסאות הגדולה, אתה על הפרטיות שלך.

Comments --

Loading...